Direktlänk till inlägg 3 september 2013

Misstag och lycka till!

Av Amanda Carlsson - 3 september 2013 23:10

Hej!
Idag var jag i stallet, Fick Fiffilina! Ja! Det gick bra, men hon är pigg i galoppen men det ät ju nice!
Det finns en tjej i vår ridgrupp som (för hennes skull)
Borde byta till en J1 istället för en J3.
Hon kan inte tillräckligt än och hon
Är för liten!
Men hon bestämmer, men det
Är synd om henne. Tycker jag!
Men det jag tänkte skriva om idag är
Att det blev problem.
Vi lekte lite i stallet och glömde busskortet och så, min Iphonen var död och min gamla är knäpp. De ringde och så men som jag sa var Iphonen död och den andra ville inte göra ljud, alla var oroliga!
Men jag levde, så mamma och pappa,
ifall ni läser detta så förlåt jag ska ringa själv nästa gång!
Det var inte meningen för jag trodde att ni skulle ringa!
Men mamma åker snart till Frankrike!=(
Lycka till!
Även om inte du vill åka och inte resten av familjen så får du ha det bra ändå!

Förlåt för det tråkiga inlägget.
Men iallafall, kommentera och fråga! Vill ha många frågor att besvara!
Oh, My god!
Obama kommer ju imorgon! Hela stan är typ spärrad!
Ni kommer att få veta mer i nästa inlägg!
Hälsningar Amanda!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Carlsson - 23 mars 2014 20:03

Hej detta får bli kort men hemsidan krånglar. Så jag kan inte skriva så mycket och så tar det stopp, kan inte ...

Av Amanda Carlsson - 19 mars 2014 22:12

Hej imorgon skulle jag ha åkt skidor för första gången på 5 år. Men jag blev sjuk i måndags och det blev strul så nästa år för det bli. Är lite nervös åkte bara en dag förra året så vet inte om jag kam bromsa eller nåt ner. För åka nästa år. Då måste...

Av Amanda Carlsson - 19 mars 2014 22:12

Hej imorgon skulle jag ha åkt skidor för första gången på 5 år. Men jag blev sjuk i måndags och det blev strul så nästa år för det bli. Är lite nervös åkte bara en dag förra året så vet inte om jag kam bromsa eller nåt ner. För åka nästa år. Då måste...

Av Amanda Carlsson - 19 mars 2014 22:09

Hej alla! Hat nog inga kollare kvar men om ni kollar så förlåt om jag har varit borta.  ...

Av Amanda Carlsson - 19 mars 2014 22:09

Hej alla! Hat nog inga kollare kvar men om ni kollar så förlåt om jag har varit borta.  ...

Presentation


Hej! Jag heter Amanda och är 14 år. Jag gillar att fota och så gillar jag hästar. Nu får ni veta mer om mig!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandahorses.bloggplatsen.se

Hej! Amandahorses.bloggplatsen.se


Ovido - Quiz & Flashcards