Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda Carlsson - 23 oktober 2013 11:31

Jag vill så himla gärna backa tiden i ett år! Till skolstarten i 6:an. Allt var så bra.
Jag hade Sanna som lärare och jag fick träffa Julia!
Sanna var vår NV och matte lärare.
Och Julia var min gamla logoped!
Hon var så sjukt glad och pigg och snäll! Om jag gillar nån så tycker jag extremt mycket om den.
Inte kär.
Men om man har en bästis så vill man gärna vara med sin bästis och man gillar den även om man inte är kär i den.
Mina kompisar skriver ju I love you och fiinaste <3
Och allt.
Tycker jag om nån så gillar jag den jättemycket.
De jag har nu är också supersnälla men vi gjorde andra grejer. Skulle så gärna backa tiden för det var så kul!
Men jag kan iallafall säga hej till henne!

Nu ber Jag folk kalla mig Julia för ett test. Och nu reagerar jag på Julia!

Alla tycker att hon var söt och att hon såg glad ut!

Haha fel formulerat.
Jag menar att hon var gladare än vad hon såg ut!

Av Amanda Carlsson - 23 oktober 2013 11:15

Jag vill så himla gärna backa tiden i ett år! Till skolstarten i 6:an. Allt var så bra.
Jag hade Sanna som lärare och jag fick träffa Julia!
Sanna var vår NV och matte lärare.
Och Julia var min gamla logoped!
Hon var så sjukt glad och pigg och snäll! Om jag gillar nån så tycker jag extremt mycket om den.
Inte kär.
Men om man har en bästis så vill man gärna vara med sin bästis och man gillar den även om man inte är kär i den.
Mina kompisar skriver ju I love you och fiinaste <3
Och allt.
Tycker jag om nån så gillar jag den jättemycket.
De jag har nu är också supersnälla men vi gjorde andra grejer. Skulle så gärna backa tiden för det var så kul!
Men jag kan iallafall säga hej till henne!

Nu ber Jag folk kalla mig Julia för ett test. Och nu reagerar jag på Julia!

[Bild]

Alla tycker att hon var söt och att hon såg glad ut!

[Bild]

Haha fel formulerat.
Jag menar att hon var gladare än vad hon såg ut!

Av Amanda Carlsson - 23 oktober 2013 11:02

Hej idag är skolan lyxig. Vi börjar halv 10 (09:30) och slutar fem i tolv (11:55). Sen ska vi hem. Har HEMSPRÅK idag efter skolan. Alltså efter SOn som vi inte har idag!

Men aa vi får hemuppgifter från so:n.
Orkar inte vänta i en evighet på hemspråket. Får nog missa!

Av Amanda Carlsson - 14 oktober 2013 08:10

Jag heter @alexandra_look på instagram, för att min bästis heter Alexandra.
Men iallafall, ni får gärna följa mig om ni har lust!
Vill ha fler följare!
Gilla och kommentera mina bilder!
//Amanda

Av Amanda Carlsson - 2 oktober 2013 07:31

Godmorgon
Har egentligen sovmorgon men jag vaknade ändå.
Min bror har ju inte sovmorgon så jag blev väckt av honom och pappa.
Jag tänkte lägga ut några fina bilder i det här inlägget.

@violaa_j på instagram.

Stackarn ?

Så söt!

Så söta.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Jag har inte tagit de utan någon annan, antingen är de från instagram eller från internet men de var fina, eller hur?
20 bilder sammanlagt!

[Bild]

Skriv i kommentarerna om ni tycker att jag kanske ska ha mer bilder eller mer text, att jag ska skriva mindre/mer . Vadsomhelst.
//Amanda

Presentation


Hej! Jag heter Amanda och är 14 år. Jag gillar att fota och så gillar jag hästar. Nu får ni veta mer om mig!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandahorses.bloggplatsen.se

Hej! Amandahorses.bloggplatsen.se


Skapa flashcards