Alla inlägg under november 2013

Av Amanda Carlsson - 13 november 2013 17:50

Hej idag var jag hos min logoped! Jag var i väntrummet i god tid. Och då såg jag min gamla logoped, hon sa att jag kunde gå in i hennes rum ett tag och såklart så sa jag ju ja för hon är så bra. Vi pratade i ca 5 minuter och allt. Och sen var hon tvungen att jobba! Men hon hade sagt till min logoped att hon var glad att hon fick träffa mig och så. Så nu kanske jag ska få henne igen, YES!
// Amanda

Av Amanda Carlsson - 10 november 2013 21:39

Kolla gärna min kompis blogg
Juliaaasblogg.bloggplatsen.se
Den är bra!
Men iallafall imorgon så missar jag spanskan! Ibland är det skönt om man är skoltrött (vilket jag är) men det är ju inte bra. Jag måste skriva sms till min mamma och säga att skicka ett sms till mig där det står att jag ska bort och så måste jag leta efter lärarna i hela skolan. Men jag är van så det är lugnt, har gjort det i över 1 år nu.

[Bild]

Tagen av Frida i 6:an
ÅH herregud vad jag vill backa tiden tills höstterminen i 6:an. Det var så himla AWESOME alltså!
Då missade jag skolan mycket, kanske en gång i veckan. Men det var kul. Vi hade samma lärare (som tur är) och allt var bara bäst!
Imorgon kommer jag att lägga ut bra bilder som ni får kopiera om ni anger källan. Ska snart fixa en header.

Av Amanda Carlsson - 1 november 2013 00:44

Hej!
Jag vill fråga alla tittare på min blogg!
Vad tycker ni?
Ska jag ändra nåt?
Ska jag lägga ut mer bilder?
Mindre bilder? Mindre text?
Mer text?
Oftare inlägg?
Eller vad?

Presentation


Hej! Jag heter Amanda och är 14 år. Jag gillar att fota och så gillar jag hästar. Nu får ni veta mer om mig!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandahorses.bloggplatsen.se

Hej! Amandahorses.bloggplatsen.se


Skapa flashcards