Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda Carlsson - 31 augusti 2013 10:47

Hej!
Just nu är jag i bilen!
Ska åka till båten för att åka till en ö som heter
Löparö.
Egentligen har jag Inte en så stor lust,
Jag hat nästan inga kompisar där men jag tog med mig.

[Bild]

[Bild]

Laddare till min mobil!
Jag måste hålla den laddad jämt.

Av Amanda Carlsson - 29 augusti 2013 15:16

Vill visa bilder från moldiv!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Den sista tog jag nu men de andra var från moldiv! En app!

Av Amanda Carlsson - 29 augusti 2013 13:54


Hej! En lärare på skolan blev av med sin plånbok, sin mobil, sitt SL kort och nåt mer... Då hade vi ett möte i skolan, alltså från klass 4 och uppåt. Mellan och högstadiet, inte lågstadiet. Det var mitt i vår gympa lektion men vi hade ju ute gympa ?.
Så vi gick in i gympa salen, den vi har gympa i inomhus, i gympa kläder och svettiga! Fräscht! Men det var ändå tråkigt på idrotten,
Fotboll, men jag ville inte vara med så jag sprang istället. Men jag blev så uppstressad av läraren för hon sa "kom igen snabbare" varje gång jag joggade långsammare än henne så jag orkade inte hela tiden. Så jag gick när hon inte såg, haha! Men den som vet vem det är så skvallra inte.
Iallafall, tillbaka till mötet!
Det fanns en polis där som pratade, om brott och så.
Jag ska bli veterinär och inte polis!

[Bild]

Jag vet, bilden passar inte men det är bra appar på Iphonen! Eller Apple iallafall!
Förlåt för det konstiga inlägget!
Ses...

Av Amanda Carlsson - 24 augusti 2013 08:27

Av Amanda Carlsson - 24 augusti 2013 08:18

Hej! Klockan är 7:56

För zoe väckte mig!
Jag vet inte vad hon gör men hon gillar att välta vattnet, matskålen, höet, och ja möblera om!
Hon flyttar sina saker ofta.

Så ungefär!

Ja typ så!

Och nu saknas kulorna!

Nu vet ni!
Kram...
Amanda!

Av Amanda Carlsson - 23 augusti 2013 23:24

Här är några bra bloggar som ni kal kolla:
The kick back pack, min favorit är EpicFaiil
Livetsomaida.blogg.se
Fridann.bloggplatsen.se
Soffiz.bloggplatsen.se
Bodin (kan ej mer)
www.nellieberntsson.se
Amandamossberg.blogspot.se
Fiffilina.bloggplatsen.se

Ja, nu har ni många bloggar att kolla, så kolla på!

Av Amanda Carlsson - 22 augusti 2013 16:25

Video star, så ser framsidan ut!

Av Amanda Carlsson - 22 augusti 2013 16:25

Video star, så ser framsidan ut!

[Bild]

Presentation


Hej! Jag heter Amanda och är 14 år. Jag gillar att fota och så gillar jag hästar. Nu får ni veta mer om mig!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandahorses.bloggplatsen.se

Hej! Amandahorses.bloggplatsen.se


Ovido - Quiz & Flashcards