Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Logoped

Av Amanda Carlsson - 23 januari 2014 20:27

  Hej! Det vsr länge sen jag bloggade jag vet... I am sorry men råkade radera appen så måste skriva på datan som tar 100 år att sätta på så jag har bara satt igång den för skolarbete.   

Men på datan kan man ändå göra mycket mer, lägga ut smileys, t.ex och ändra stil m.m


Idag ska jag berätta lite om min logoped! Alla vet inte vad det är så jag ska förklara vad det är för nåt.

Ifall man kanske stammar, pratar fort , mumlar eller nåt sånt så hjälpr logopeden en att kunna prata normalt, utan att stamma eller nåt. Jag har bytt många gånger och ibland är mamma och pappa med. Eller typ hälften av alla gånger, så just nu har jag 3 personer. SAMTIDIGT! Det är lite mycket, tycker jag. Den jag har mest just nu är Julia men det varar bara i 3 veckor till...  

Hon är bra.

Jag känner en till som går till en logoped (samma hus) och jag skulle skicka en bild på henne och råkade skicka i en gruppchat och alla i chatten skrev: GUD VAD SÖT!

Typ....  

 Hehe  


-:-

En fråga, har nån video star? Det är en app för Iphonen, om inte så ladda ner den.  

-:-

Alla kändisar går till en Logoped, eftersom att de är med i TV och sjunger. Eller alla är inte kända... Utan alla som sjunger inför publik och är med i TV går till en logoped.  

Så...  HAHA, juste en kille gjorde så i skolan utanför vårt klassrum. Förlåt för brytningen, tillbaka till logopeden.

  varför lägger jag ut den för? Iallafall, jag missar 3 spanska lektioner och lite av en NV lektion  men ändå ganska   . Det bra är att jag går på stöd då och då är det nästan privat lektion mn det dåliga är at jag missar rätt mycket av svenskan.  

Hos logopeden gör jag massor,pratar och andra grejer.   


Kort inlägg jag vet men ska fixa klart Zoes bur snart. Så kan typ inte blogga mer  

//Amanda    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Carlsson - 23 mars 2014 20:03

Hej detta får bli kort men hemsidan krånglar. Så jag kan inte skriva så mycket och så tar det stopp, kan inte ...

Av Amanda Carlsson - 19 mars 2014 22:12

Hej imorgon skulle jag ha åkt skidor för första gången på 5 år. Men jag blev sjuk i måndags och det blev strul så nästa år för det bli. Är lite nervös åkte bara en dag förra året så vet inte om jag kam bromsa eller nåt ner. För åka nästa år. Då måste...

Av Amanda Carlsson - 19 mars 2014 22:12

Hej imorgon skulle jag ha åkt skidor för första gången på 5 år. Men jag blev sjuk i måndags och det blev strul så nästa år för det bli. Är lite nervös åkte bara en dag förra året så vet inte om jag kam bromsa eller nåt ner. För åka nästa år. Då måste...

Av Amanda Carlsson - 19 mars 2014 22:09

Hej alla! Hat nog inga kollare kvar men om ni kollar så förlåt om jag har varit borta.  ...

Av Amanda Carlsson - 19 mars 2014 22:09

Hej alla! Hat nog inga kollare kvar men om ni kollar så förlåt om jag har varit borta.  ...

Presentation


Hej! Jag heter Amanda och är 14 år. Jag gillar att fota och så gillar jag hästar. Nu får ni veta mer om mig!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandahorses.bloggplatsen.se

Hej! Amandahorses.bloggplatsen.se


Ovido - Quiz & Flashcards